20 Feb 2012

Weekend, Pasar Karat Dan Layang-Layang

Dear my Lovepediary,

Hujung minggu yang lepas, Sabtu malam Ahad, aku dan Suami pergi ke Pasar Karat, sekadar mengisi kelapangan masa yang ada. Sekitar jam 11pm kami sampai, sudah ramai manusia yang sedia ada di sana. Maseng-maseng memenuhi agenda hujung minggu maseng-maseng. Aku. Laen yang aku cari, laen yang aku dapat.

My new adorable bags from Pasar Karat. Tq Encek F!
Aku tidak materialistik. Aku juga bukan orang terkenal yang perlu tampil dengan mengenakan pakaian dan barangan berjenama sahaja setiap masa. Yang macam ini pun sudah boleh buat aku tergoda. Tak mahal yet style enough, pada aku. Ini sudah cukup untuk aku. Pandangan orang aku tidak hirau, asalkan aku suka.

End tentang Pasar Karat. Esoknya, Ahad, cadang Suami mahu maen layang-layang di Hutan Bandar MBJBT, Mutiara Rini. Tapi pagi-pagi lagi cuaca mendung sahaja selepas hujan renyai-renyai. Kami pergi juga, jogging sambil cuci-cuci mata agaknya. Penat jogging, angin maseh tak ada sebab lepas hujan. So, cancel maen layang-layang. Next tyme mungkin.

Terbang

Love and Sincere,

4 comments:

  1. shantek beg tu..aku tengok pon suka makcik..haha..bila ko buat citer pasar karat ni tiba2 aku pon dapat idea nak buat entri gak pasal karat ni.tapi bukan pasar karat la..haha..

    ReplyDelete
  2. Cantekk kan Pakcik? Dedua aku suka gila! Style kan Pakcik kan? Haha. Okeyy, cepat buat entry tu sebelum berkarat dalam kepala kau. Go Pakcik go! :D

    ReplyDelete
  3. Cantek kannnnn? Thanks. Maknanya taste kita samalah! :P

    ReplyDelete

Shout Your Quotes