23 Feb 2012

Sampai Bila?

Dear my Lovepediary,

Aku bosan bercakap tentang kegagalan. Aku penat bercakap tentang kejatuhan. Aku lelah berlagak tenang. Lelah memalsukan kekuatan. Padahal hati aku lemah.

Akal aku cepat-cepat marah bila hati aku mula berkata begitu. Tidak boleh merungut. Tidak boleh. Protes? Apa guna? Aku mengeluh perlahan. Sangat perlahan. Ahh, mengeluh pun mana boleh.

Cuma. Kadang-kadang aku tertanya-tanya, sampai bila aku boleh bertahan begini? Menahan rasa ini? 

Sampai bila? 

Persoalan.


Love & Sincere,

6 comments:

  1. Jangan cakap tentang perjuangan andai takut kegagalan..cet..cam ahli politik lak aku...ekeke..

    btw,ko bertahan je la selagi mampu walaupon aku tak tau pon ape kes ko ni..hehe..anggap je la orang lain ade masalah lagi teruk dari ko sekadar nak sedapkan hati..

    pssstt.ni sebab laki ko ade gf baru ke..haha..ok aku joke je..hehe..jgn marah nanti ko cepat berkedut..peace

    ReplyDelete
  2. Ngah bertahan la ni Pakcik. Itu laa aku tanya, sampai bila? Harap2 laa cecepat setel. Heheh.

    Hoi hoi! Jangan nak memandai kata laki aku ada gf baru okeyyy! Aku yang hot gini mana bleh dea duakan. Kahkah!

    Btw, aku muka awet muda babyface. Tak risau berkedut punya. Kahkah! Puihh.

    ReplyDelete
  3. sila tabah.

    ni citer tak tahan nak berak ke apa ni? ;P

    ReplyDelete
  4. Baca komen kau buat aku baca balek content entry aku. Agak logik jugak tekaan kau. Hahah. Tapi salah! Please jangan memandai :P

    Sudahnya, aku abaikan baris kedua komen kau, & fokus pada baris pertama je. Okeyy, thanks! Heeeee

    ReplyDelete
  5. kegagalan itu rempah ratus kejayaan..kejayaan tanpa kegagalan tiada makna..kejayaan yang sebenar apabila merepuh onak duri sebelum capai kejayaan..ujian yang datg itu anugerah Allah..bersyukur dan mintalah padanya yang terbaek buat kita..

    ReplyDelete
  6. Thank youuuuuu! *Terharu bercampur hiba :(*

    ReplyDelete

Shout Your Quotes