5 Oct 2011

Sudah Agak COMEL Jugak Laa


Dear my Lovepediary,


Oleh sebab aku adalah seorang newcomer, blogger yang amatur, ataw lebih tepat lagi ketinggalan zaman la senang cerita, (End of 2011 baru own a blog! :p), T0DAY ada sedikit HEPPY laa sebab berjaya mencantekkan laman Lovepediary kesayangan. Err.. err.. Tang mana canteknya? Huh! susah payah wo0o go0gle sana sini, adjust codes bagai, dan macammacam TRIAL and ERROR aku lakukan. MENJERIT depan lappy today jek ada laa dalam namblas kali kut. Stress laa kununnya. Haha!

Menjerit stress yang lebih kurang
macam ni laa. Hehe
Padahal nak cantekkan blog jek. Beberapa LAY0UT dah aku cuba aplikasikan, tapi at last layout yang SIMPLE ni jugak jadik pilihan. Cuma aku add macammacam ACCESSORIES sebagai hiasan. Hehe. Alaaaa, memang laa bukan cantek mana pun, sebab banyak small THINGS yang aku tak suka tapi dah BLANK cemana nak adjust. Tak reti laa senang cerita! Haha. Tapi macam yang aku cakap tadi, ada sedikit HEPPY dan sedikit SATISFACTION. Ecewah!

Apa yang penting, now aku dah boleh tersenyumsenyum kambing jugak laa bila menatap laman Lovepediary kesayangan aku ni. And bila aku ada freefree tyme nanty aku akan comelcomelkan laa lagik. Okeyyy! Heee

Macam ni kut muka senyum kambing
bila tengok blog dah C0MEL :p
Ohh, ya! Kena say THANKS taw pada Encek F sebab banyak kali menahan kesabaran diganggu ketika dea sedang kusyukk betul maen GAME. (Sory laa, sebab pendapat kamu memang senantiasa diperlukan :p)

Okeyyy, mempersembahkan Lovepediary kesayangan ku yang pada aku setakat ini sudah agak C0MEL jugak laa! Gembiraaaa. Hehe.


Love & Sincere,

1 comment:

  1. Err err aku malu dengan gaya penulisan aku waktu ni. Kau saje nak malukan aku kan? Kahkah!

    ReplyDelete

Shout Your Quotes