3 Oct 2011

Dedikasi Untuk Yang TERSAYANGs


Dear my Lovepediary,


Haaaaaa..! Idea untuk Entry kali ini adalah berinspirasi daripada Entry aku yang lepas, iaitu bercerita tentang Penghujung Syawal. Kan ke aku ada upload piccapiccas FEMELY aku sebelah Encek F. So0oo, GEMBIRA rasanya haty aku ni if aku dapat mengabadikan wajah orangorang TERSAYANGs dalam Lovepediary aku ni dimana mereka adalah merupakan ahli keluarga darah daging aku sendiry. Hehe.

0keyyy! Let's straight kepada wajahwajah yang membolehkan wujudnya aku di dunia ini. Mak dan Abah! Aku lebih suka meletakkan F0T0 mereka BERDUA sekaligus, sebab mereka berdua sama PENTINGnya dalam hidup aku. Tanpa mereka, tidak mungkin aku wujud di dunia ni. 0r if wujud pun, mungkin dalam bentuk dan rupa yang laen. Hehe. 0keyyy, mari sesama tatap wajah mereka ! :D

Really Love you MAK dan
ABAH ku!


0keyy, let's story about my SIBLINGS pula. Aku adalah anak yang SEC0ND daripada ENAM siblings. First adalah Uwie, diikuti aku, Iza, Alus, Ain dan Adek. Dan for now aku sudah ada DUA orang anak buah, iaitu anakanak Uwie. Mereka adalah Fatin (Kak Atin) && Fasha (Dedek). Let's Enjoy their Fotos yah! Heeee~
Uwie ~ My Elder Systa, No. 1
Nombor DUA adalah AKU. Kemudian...

Iza ~ my Younger Systa No. 3
Alus ~ my Younger Systa No. 4
Ain ~ my Younger Systa No. 5
Adek ~ my Bongsu Brotha, No. 6
 Daannnnn...

Inilah KAMI! Love  mereka LotsLots :)
0keyy! Now kita tatap pula picca Kak Atin && Dedek yang sangat comel plus kiut miut tuuuu. Mari !

Fatin (Kak Atin) yang comel,
bijak juga gedikk!
Fasha (Dedek) yang 
tembam, cute juga manja!
Last but not least,

Gambar hiasan: Aku dan Encek F 
(Nak jugakk enterfrem! Haha)


Err.. Err.. Aku SAYANG mereka semuaaaa! Heeee~


Love & Sincere,

No comments:

Post a Comment

Shout Your Quotes